MOŽNOSTI PREPRAVY

 

Ako sa k Vám tovar dostane

 

AKÉ SÚ POPLATKY ZA DORUČENIE KURIÉROM?

Pri objednávke nad 100 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZADARMO.

Pri objednávke pod 100 € je účtované prepravné 3,50 €.

 

AKÉ SPÔSOBY DORUČENIA VYUŽÍVATE?

Kuriérska služba GLS

Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.

O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom. Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.

Osobný odber

Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne priamo u nás na adrese Sedlárska 1, 811 01 Bratislava (Staré mesto) 2. posch.

Keď bude Váš tovar pripravený na vyzdvihnutie, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail.

Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť podľa Vašich časových možností počas nasledujúcich 4 pracovných dní! Ak tento termín nestíhate, prosím, kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:

telefonicky na čísle +421 948 268 781 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),

alebo e-mailom na ephemeral@ephemeral.sk.

 

NA AKÚ ADRESU VIETE TOVAR DORUČIŤ?

Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00-17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.

 

CHCEM ZMENIŤ ADRESU DODANIA OBJEDNÁVKY. ČO MÁM ROBIŤ?

Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:

telefonicky na čísle +421 948 268 781 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),

alebo e-mailom na ephemeral@ephemeral.sk.

 

POSIELATE ZÁSIELKY AJ MIMO SLOVENSKA?

Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte e-mail na ephemeral@ephemeral.sk a my Vám radi odpovieme.

 

MOJA ZÁSIELKA BOLA EXPEDOVANÁ, NO STÁLE NEDORAZILA – ČO TERAZ?

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím, kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:

telefonicky na čísle +421 948 268  781 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),

alebo e-mailom na ephemeral@ephemeral.sk.

 

ČO AK SA MI NEPODARILO PREVZIAŤ MOJU ZÁSIELKU?

Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.

Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo písomne (lístok v schránke s kontaktom na kuriérsku službu GLS).

 Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť GLS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

telefonicky na čísle +421 948 268 781 (pondelok-piatok od 9:00 do 17:00),

alebo e-mailom na ephemeral@ephemeral.sk

 

JE MOŽNÉ VYZDVIHNÚŤ TOVAR AJ OSOBNE?

Áno, je to možné. Osobný odber v Bratislave si môžete zvoliť v objednávkovom procese v časti 2: Spôsob doručenia. Keď bude Vaša zásielka pripravená, pošleme Vám potvrdzujúci e-mail a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo k nám na adresu Sedlárska 1, 811 01 Bratislava (Staré mesto), 2. poschodie.

 

KOĽKO DNÍ MA BUDE PRIPRAVENÁ OBJEDNÁVKA ČAKAŤ NA OSOBNÝ ODBER?

Tovar si môžete vyzdvihnúť podľa Vašich časových možností – objednávka Vás bude čakať až 4 pracovné dni od zaslania informačného e-mailu. Ak tento termín nestíhate, prosím, kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:

telefonicky na čísle +421 948 268 781 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),

alebo e-mailom na ephemeral@ephemeral.sk